E-mail
Haslo
Nie masz konta?
Twoje konto nie zostało jeszcze aktywowane. Sprawdź pocztę i kliknij w wysłany link, a w razie problemów skontaktuj się z nami.
Niepoprawne dane.
Zapomniałeś/aś hasła ? Generuj nowe hasło dla wpisanego adresu e-mail.
Logowanie ...
Nie ma takiego użytkownika. Jeżeli chcesz się zarejestrować kliknij tutaj.
Problem z wysyłką maila. Proszę ponów próbę później, a jeśli problem się powtórzy, skontaktuj się z nami.
Mail z nowym hasłem został wysłany, sprawdź pocztę i użyj nowego hasła.
Błąd wewnętrzny. Ponów próbę później. Jeżeli problem się powtórzy, skontaktuj się z nami.
Błąd wewnętrzny. Sprawdź nazwę użytkownika i ponów próbę później. Jeżeli problem się powtórzy, skontaktuj się z nami.

Jakie produkty biorą udział w Programie?

W Programie biorą udział produkty następujących marek: Pampers Bobovita, Bebiko (oprócz produktów Bebiko1 i BebikoHA1), Little Tikes, Lenor Sensitive, Vizir Sensitive.

Czy wszystkie sklepy Tesco biorą udział w Programie?

W Programie bierze udział 60 hipermarketów Tesco, które są wymienione w Załączniku I do Regulaminu Programu "Klub Szczęśliwego Maluszka". Lista sklepów jest też dostępna w zakładce "Znajdź hipermarket Tesco”.

Jak kwota zakupów przelicza się na punkty?

Za każdy wydany 1 PLN na produkty zakupione w ramach Programu, Uczestnik otrzymuje 1 punkt, przy czym punkty przyznane za zakup poszczególnych produktów nie zaokrągla się, odpowiednio w przeliczeniu, za każdy 1 grosz wydany w ramach Programu, Uczestnik otrzymuje 0,01 punktu.

Czy informują Państwo o statusie mojego zgłoszenia?

Nie informujemy Uczestników o statusie ich zgłoszeń. W przypadku zgłoszeń nadesłanych poprzez formularz internetowy mogą Państwo na bieżąco śledzić status po zalogowaniu się na swój profil. W przypadku zgłoszeń nadesłanych pocztą o ich statusie można się dowiedzieć dzwoniąc na Infolinię pod numer 801 597 751 (koszt połączenia według taryfy operatora) lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: ksm@klubszczesliwegomaluszka.pl

Kiedy jest czynna Infolinia Programu?

Infolinia pod numerem 801 597 751 jest czynna przez cały okres trwania Programu od poniedziałku do piątku w godz. 12.00-15.00.

W jakim terminie mogę gromadzić punkty do Programu?

Punktów w Programie można gromadzić od 27 kwietnia 31 sierpnia 2011 r. Zgłoszenia do Programu są przyjmowane do 30 września 2011 r.

Jak można wysłać zgłoszenie do Programu?

Zgłoszenie, czyli wypełniony i podpisany kupon zgłoszeniowy wraz z paragonami, można wysłać pocztą na adres: XConcept Sp. z o.o, ul. Schulza 14, 01-682 Warszawa, z obowiązkowym dopiskiem „Klub Szczęśliwego Maluszka”. Zgłoszenie można wysłać także drogą elektroniczną załączając w e-mailu zeskanowany kupon oraz paragon/ny na adres: ksm@klubszczesliwegomaluszka.pl lub przez automatyczny formularz e-mailowy dostępny na stronie www.klubszczesliwegomaluszka.pl

Co należy zrobić, aby otrzymać nagrodę natychmiastową?

Należy jednorazowo zakupić produkty biorące udział w programie za co najmniej 140 zł i wrzucić do koszyka jedną z trzech nagród natychmiastowych (Herbatkę BoboVita z jabłkiem i melisą, Chusteczki Pampers Sensitive lub Płyn do płukania tkanin Lenor Sensitive). Uczestnikowi, który dokona jednorazowego zakupu za kwotę odpowiednio wyższą (np. za co najmniej 280 zł), przysługuje prawo do odbioru większej odpowiednio liczby nagród natychmiastowych (np. dwóch nagród).

Gdzie i w jakim terminie mogę odebrać nagrodę natychmiastową?

Nagrody natychmiastowe są do odebrania na terenie wszystkich 60 hipermarketów Tesco, które biorą udział w Programie. Ostatecznym dniem wydania nagród natychmiastowych jest 31 sierpnia 2011 roku.

Czy mam prawo do nagrody katalogowej, jeśli odebrałem już nagrodę natychmiastową?

Tak. Prawo do uzyskania nagrody katalogowej mają wszyscy Uczestnicy programu, którzy w czasie jego trwania uzbierają wymaganą liczbę punktów, niezależnie od tego czy odebrali nagrodę natychmiastową czy nie. Punkty naliczone podczas zakupu premiowanego nagrodą natychmiastową nadal biorą udział w programie i można je wymieniać na nagrody katalogowe.

Czy mogę wysłać kupon np. drogą elektroniczną, a paragony odesłać pocztą?

Nie, ponieważ kompletne zgłoszenie to takie, które ma wypełniony i podpisany kupon zgłoszeniowy wraz z Dowodami Zakupu.

Czy mogę zbierać punkty na kilka nagród?

Tak, jednakże za każdym razem należy spełnić warunki akcji opisane w Regulaminie. Każda nagroda to oddzielny kupon i paragony.

Czy w innym sklepie niż Tesco też mogę zbierać punkty?

Niestety nie. Program „Klub Szczęśliwego Maluszka” jest prowadzony tylko i wyłącznie w hipermarketach Tesco, a ich główne lokalizacje są wypisane w Załączniku I do Regulaminu Programu. Aby brać udział w Programie, prosimy o dokonywanie zakupów określonych produktów w hipermarketach Tesco.

Gdzie można pobrać kupon?

Kupony sa dostępne w Hipermarketach Tesco biorących udział w Programie oraz do pobrania